Jabłka pod kruszonką: Fit wersja dla wszystkich

Jabłka pod kruszonką: Fit wersja dla wszystkich

Wariacji z pieczonymi jabłkami próbowałam już wielu. To bardzo szybki deser i niesamowicie smaczny. Już nie mówię nawet o tym, że jest wyjątkowo zdrowy. Mamy tutaj tylko jabłka, cynamon, odrobinę masła, miód, płatki owsiane i migdały. Tak, to wszystko!

SKŁADNIKI:

  • 6-7 jabłek,
  • łyżeczka cynamonu,
  • odrobina masła,
  • pół szklanki płatków owsianych,
  • łyżka miodu,
  • 2-3 garście migdałów w płatkach.

WYKONANIE:

Smarujecie naczynie masłem, wrzucacie do niego 6 albo 7 jabłek pokrojonych w kostkę, mieszacie z łyżeczką cynamonu. Łyżkę płynnego miodu mieszkacie z pół szklanki płatków owsianych i posypujecie tą kruszonką jabłka. Ja dosyłam jeszcze na górę 2 garści migdałów w płatkach. 30 minut w piekarniku 180 stopni. Pyszności!!

Wszystko siedzi w głowie. Nawet to, że słodkie bez cukru nie może być słodkie. Może być!

 

PS. szykujcie się teraz na wysyp takich pyszności, bo właśnie zaczęłam kurs „Jedzenie od podstaw”. Szykuję też małe zmiany w domku, więc od tego roku będzie zdecydowanie więcej smakołyków na blogu! 🙂

IMG_1302

IMG_1301

IMG_1300